Nieuwe TF Game! War for Cybertron

Van War for Cybertron, tot Angry Birds. Praat hier over alle Transformers games!
ransack
Seeker

Re: Nieuwe TF Game! War for Cybertron

Berichtdoor ransack » 04 Jul 2010, 18:32

ben nu bezig op de 360 en vind het wel een leuke game ,weinig op aan te merken
maar het is natuurlijk maar een deel 1 en kunnen ze veel leren voor deel 2 die natuurlijk veel grootser en dieper van verhaal gaat worden ;)
Afbeelding

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 04 Jul 2010, 21:56

ik heb de game ook besteld zal em morgen of dinsdag krijgen, ben benieuwd
Afbeelding

Fire
Targetmaster

Berichtdoor Fire » 05 Jul 2010, 20:53

Wat is de review van deze game? En welke versie is de "beste"? 360, PS3 of Wii?
(tja heb ze alle 3 en keuze maken wordt dus erg moeilijk :haha:
Afbeelding
Nieuwste hauls
Takara Masterpiece MP-31, Legends LG-04 Roadbuster, Legends LG-05 Whirl
Update MAR2016 ファイヤー

BradTheMad
Minibot

Berichtdoor BradTheMad » 06 Jul 2010, 12:34

Lekkere game die op de Unreal engine draait. Toen ik dat zeg was ik al wat blijer want die engine loopt soepel. Als dit dan ook de proloog van de nieuwe Prime-serie is, zoals gezegd word in sommige interviews, kijk ik heel erg uit naar de eerste afleveringen!

Er zijn maar een paar kleine minpuntjes op te merken op deze game. Wat ik het irritantste vind is hoe turrets werken. Het ziet de eerste paar keer er erg cool uit hoe je letterlijk onderdeel wordt van de turret maar vooral in boss-fights duurt dat net even te lang. Je "stapt" erin en ondertussen word je al bestookt door raketten en ben je de helft van je health al kwijt.
Ook hadden van mij de vliegmissies wat meer aan mogen voelen als echte vliegmissies. Ik had nu niet het idee dat ik een vliegtuig aan het besturen was, niet alleen door die hover maar ook het boosten werkt soms vreemd. Misschien ben ik daar gewoon een zeikerd in omdat ik veel flight-sims speel maar hey ik verwacht echt geen perfecte simulatie van een vliegtuig in een TF game maar wel het gevoel dat je vliegt.

Grote voordeel, voor mijn reuma-klauwtjes dan, is dat het een vrij simpele game is. Op Medium is het nog lekker weg te spelen al zal ik online wel totaal afgenknalt worden dus daar zul je me niet snel vinden. Misschien als ik weer wat anderen optrommel die ook een handicap hebben of gewoon slecht zijn :P

Verhaal vind ik wel aardig, geen super prestatie maar ik vind G1 na dertig jaar nog steeds supercool en dat staat nou ook niet echt overeind dankzij het ahem...gecompliceerde verhaal. De nieuwe designs kende iedereen natuurlijk al een tijdje maar nu je er mee aan de slag kan groeit het erg op je. G1 maar dan gemixed met wat movie-aspecten. Die laatste zijn wel zo gedaan dat je meteen de karakters herkend, iets wat ik bij de movie-verse echt niet had.
Gaafste was nog de muziek bij de credits, ik voelde me weer jong man. I'm sold!

Ben nu bezig met wat laatste achievements te halen zoals die hele irritante save the slug.

Mixmaster
Seeker

Berichtdoor Mixmaster » 06 Jul 2010, 14:47

Je kan die turrets er ook afhalen he! Dat doe ik tijdens een boss fight meteen. Kan je dekking zoeken en heb je wel een grote gun tot je beschikking. Plus dat je geen gun hoeft te laten liggen.
Afbeelding

BradTheMad
Minibot

Berichtdoor BradTheMad » 08 Jul 2010, 11:00

Mixmaster schreef:Je kan die turrets er ook afhalen he! Dat doe ik tijdens een boss fight meteen. Kan je dekking zoeken en heb je wel een grote gun tot je beschikking. Plus dat je geen gun hoeft te laten liggen.

Ja okay maar dan heb je geen unlimited ammo meer. Het blijft natuurlijk ook wel erg cool om met een losse turret rond te lopen, plus dat het weer een achievement oplevert als je vijf bots neerknalt. :cool:

Streetlegal
Autobot Car

Berichtdoor Streetlegal » 09 Jul 2010, 01:16

iemand nog goede of slechte comms voor de wii game misschien,wil hem ook aanschaffen maar weet het nog niet zeker.

heb rotf gespeeld op de ps2 en de wii en die zijn beide het zelfde alleen op de ps3 is de verhaal lijn anders.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul...

Long Haul
Minibot

Berichtdoor Long Haul » 10 Jul 2010, 23:12

Ik heb hem sinds vandaag op de pc en het ziet er allemaal goed uit. Dat customizen is gewoon the bomb. :mrgreen:
Ik moet alleen nog kijken hoe bij alle multiplayer dingen kan komen. Hij blijft maar vragen over NAT dingen. zodra dat is geregeld is alles goed.

Starscreamer
Minibot

Berichtdoor Starscreamer » 12 Jul 2010, 09:53

Wat een vette game :D heb hem op de PS3
I hate to call you a coward Master, but sometimes... cowards survive!!!!
Afbeelding
Decepticons 4 ever!!!

silvio
Minibot

Berichtdoor silvio » 12 Jul 2010, 11:43

Supervette game, ik vind 'm beter als Transformers Armada ps2. Er zitten ook erg veel grappige g1 dingen in maar de gameplay is gewoon erg goed en degelijk.
Hopelijk maken ze een deel 2, ze hebben tripple changers en combiners er namelijk niet in zitten. Er zijn nog aardig wat vernieuwende elementen die deel 2
vers zou kunnen houden. Hopelijk doet de game het goed met de verkoop.

Ik heb 'm uitgeleend 3 dagen nadat ik 'm had gekocht, dus heb nog niet eens de multiplayer gedaan :).
Komt vanzelf wel weer terug.
Ze hebben een erg goede basis neergezet, de mensen van High Moon studios, dus deel 2 kan alleen maar beter worden.

Magic
Winnaar Foto van de maand
Winnaar Foto van de maand

Berichtdoor Magic » 12 Jul 2010, 21:27

voor wie de keuze heeft , ps3 schijnt mooier te zijn.
No one can guarantee success in war, but only deserve it! Afbeelding

Scavenger
Autobot Car

Berichtdoor Scavenger » 13 Jul 2010, 16:16

Magic schreef:voor wie de keuze heeft , ps3 schijnt mooier te zijn.

Betere schaduw effecten, maar voor de rest is de performance slechter in de PS3 versie. PS3 versie heeft veel screen tearing terwijl dat nauwelijks het geval is in de Xbox 360 versie.

http://www.lensoftruth.com/?p=20720&page=1

Eurogamer komt waarschijnlijk met een beter vergelijking binnenkort.

silvio
Minibot

Berichtdoor silvio » 13 Jul 2010, 18:29

Over de ps3 versie. Mij maakt het niets uit, ik heb geen 360 of gaming pc.
Ik vind 't lekker genoeg spelen, op wikipedia staat dat ze een sequel al aan
het bespreken zijn.

Starscreamer
Minibot

Berichtdoor Starscreamer » 13 Jul 2010, 20:50

Heb ze alle 3 en is 1 grote reden waarom ik PS3 verkies.
Microsoft XBOX360 moet je voor multiplayer BETALEN uitzuigers!!!
PS3 online is gratis en de PS3 heb ik aangesloten op mijn HD tv en de XBOX heb ik op mijn game kamertje staan :P (oude tv)
Daarbij is console uiteraard beter.
Armada voor de PS2 heeft me btw weinig geboeid Beast Wars voor de PC ook niet en laat ik het niet hebben over de NES transformers game :P

De intro van deze game TF War for Cybertron wauw zon mooie intro heb ik zelden gezien :cry:
I hate to call you a coward Master, but sometimes... cowards survive!!!!
Afbeelding
Decepticons 4 ever!!!

silvio
Minibot

Berichtdoor silvio » 14 Jul 2010, 13:02

Starscreamer schreef:Heb ze alle 3 en is 1 grote reden waarom ik PS3 verkies.
Microsoft XBOX360 moet je voor multiplayer BETALEN uitzuigers!!!
PS3 online is gratis en de PS3 heb ik aangesloten op mijn HD tv en de XBOX heb ik op mijn game kamertje staan :P (oude tv)
Daarbij is console uiteraard beter.
Armada voor de PS2 heeft me btw weinig geboeid Beast Wars voor de PC ook niet en laat ik het niet hebben over de NES transformers game :P

De intro van deze game TF War for Cybertron wauw zon mooie intro heb ik zelden gezien :cry:

Hey, heb je Transformers G1 voor de ps2 wel eens gespeeld? Het is een ntsc-j maar wel volledig G1, je kan zelfs tripple changers kiezen, alleen kan die niet in 3 veranderen maar moet je van te voren kiezen welke altmode je wil.
Ik moet alleen nog de Decepticon campagne uitspelen nu ik er zo over nadenk.

Terug naar “Transformers Games”