Afl 226 Darkest Hour

Forum voor de "Aligned" tekenfilm series Prime en het vervolg Robots In Disguise!
Bombshell
Powermaster

Afl 226 Darkest Hour

Berichtdoor Bombshell » 03 Nov 2012, 07:59

Epic!!!!!!!

---
SD Torrent:
http://darkprime.gotdns.com:6969/torren ... A47C8AA8F6

HD Direct download: 720p, 1080i
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

iTeruri
Minibot

Re: Afl 226 Darkest Hour

Berichtdoor iTeruri » 03 Nov 2012, 14:28

Een hele goede aflevering!
Spoiler:
Ik vond het einde heel erg goed gedaan, heel veel actie, maar eigenlijk vond ik de niet-actie scènes het interessantste van de aflevering. De ruil tussen de keys en de kinderen en terugkeer naar de basis en de confrontatie met Ratchet vond ik heel erg sterk. Vooral Ratchets 'we needed that' vond ik heel erg goed, omdat zijn 'I needed that' normaal gesproken alleen als comedy wordt gebruikt. Nu was het serieus. Het einde vond ik, zoals gezegd, dus ook heel erg goed, ondanks dat ik de actie scènes normaal erg zwak vind in Prime. Nu voelde ik de spanning en had ik het idee dat er niet alleen maar actie in zat omdat het er dan cool uit ziet, maar dat er ook écht om iets wordt gestreden. Dat miste ik tot nu toe gewoon in Prime. Heel erg goede aflevering, dus. Jammer dat het de laatste van dit seizoen is...

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 03 Nov 2012, 16:07

720p download?
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 03 Nov 2012, 16:32

ElekTriC schreef:720p download?

Links erbijgezet in openingspost ;)

iTeruri schreef:Een hele goede aflevering!
Spoiler:
Ik vond het einde heel erg goed gedaan, heel veel actie, maar eigenlijk vond ik de niet-actie scènes het interessantste van de aflevering. De ruil tussen de keys en de kinderen en terugkeer naar de basis en de confrontatie met Ratchet vond ik heel erg sterk. Vooral Ratchets 'we needed that' vond ik heel erg goed, omdat zijn 'I needed that' normaal gesproken alleen als comedy wordt gebruikt. Nu was het serieus. Het einde vond ik, zoals gezegd, dus ook heel erg goed, ondanks dat ik de actie scènes normaal erg zwak vind in Prime. Nu voelde ik de spanning en had ik het idee dat er niet alleen maar actie in zat omdat het er dan cool uit ziet, maar dat er ook écht om iets wordt gestreden. Dat miste ik tot nu toe gewoon in Prime. Heel erg goede aflevering, dus. Jammer dat het de laatste van dit seizoen is...

:iagree:

SPOILERS (aangezien spoiler tags irritant lezen, en het is toch een spoiler topic)

..

..

Ik ben het idd met je eens dat er eindelijk echt iets op het spel stond. Heel de aflevering lang werd de situatie steeds slechter en slechter voor de Autobots en ze hadden geen moment rust. Je zag ook dat Optimus het er echt moeilijk mee had. En dan komt idd de laatste veldslag die eindelijk echt episch aanvoelt en niet "Autobots slaan 80 Vehicons in elkaar" zoals normaal. Ik vreesde echt voor Fowler, en juichde zelfs een klein beetje toen Wheeljack net op tijd verscheen.
En de terugkeer van de kreet "Decepticons, Transform and rise up!" is awesome. Weer een van de vele dingen die uit Animated overkomen.
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Jaspervb96
Minibot

Berichtdoor Jaspervb96 » 03 Nov 2012, 20:24

Ratchet: Optimus! We needed that! XD!!!
Leuke grap!
-Knock Out, ''Watch out for the quiet ones..."

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 04 Nov 2012, 08:44

ja, vooral het feit dat optimus dat ding moest vernietigen omdat ratchet de kinderen niet had opgepikt. ben benieuwd of ze daar nog wat over gaan zeggen in het volgende seizoen..... jammer dat we zo lang moeten wachten om te zien hoe het verder gaat
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

J-Master
Minibot

Berichtdoor J-Master » 07 Nov 2012, 20:16

Mothef#kker,

wat een geweldige aflevering.

Misschien wel beste aflevering ooit van de transformers.. (Incl g1)

Ik had echt kippenvel aan het einde..
Donker bestaat niet,
er is alleen een gebrek aan licht....

Roll OUT!!!

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 11 Nov 2012, 11:19

J-Master schreef:Misschien wel beste aflevering ooit van de transformers.. (Incl g1)

Kijk dat is nog eens een statement!!! :shock:
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Willey
Minibot

Berichtdoor Willey » 12 Nov 2012, 11:20

Heb weer genoten, maar jammer dat het seizoen alweer voorbij is en we moeten wachten tot de zomer van 2013....Can't Wait!
The characters and events depicted in this reply are fictional. Any similarity to certain events or actual persons, living or dead are purely coincidental.

verzameling in XLS

Terug naar “Transformers Prime & Robots In Disguise (2015)”