mega bloks world of warcraft!!!!!

crazymind29
Minibot

mega bloks world of warcraft!!!!!

Berichtdoor crazymind29 » 25 Mei 2014, 19:33

hallo allemaal,

Ik ben dus op zoek naar een D-arts charizard voor een leuk prijsje.

als jullie er een tegenkomen laat het mij dan even weten ,dankje

tevens zoek ik ook zoals de titel zegt,de volgende mega bloks setten, ze zijn nu verkrijgbaar bij alle ACTION in nederland.

mega bloks world of warcraft-

-3x Wildhide
-20x Valoren
-20x ironoak
-5x Sha of Anger
-5x Dragon Turtle
-9x Swift Gryphon
-6x Barrens Chase
-5x Sindragosa and the lich king
-12x deathwing's stormwind assault

zouden jullie voor me willen kijken en ze kopen voor me als je ze ziet, ik garandeer elke betaling terug met verzendkosten,of in de regio van den bosch kom ik ze ophalen!!!

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Re: mega bloks world of warcraft!!!!!

Berichtdoor HellSpawn » 16 Jun 2014, 13:50

Kan je bij de Action niet gewoon een paar dozen bestellen in plaats van het hier proberen? Voor iemand die ik persoonlijk ken en regelmatig op meetings en beurzen tegenkom wil ik een uitzondering maken, maar niet voor onbekenden en zeker niet gezien de hoeveelheden die jij wilt hebben. Sorry. Economische tijden zijn nog steeds niet om over naar huis te schrijven.
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 16 Jun 2014, 21:26

Ik begrijp je helemaal HellSpawn,toch zou ik het fijn vinden als iemand gewoon even voor me kijkt of ze bij een action bij jullie in de buurt ze wel hebben,ik zoek ze voor een grote vrienden groep.

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 17 Jun 2014, 17:59

De standaard sets die bij alle Actions liggen zijn volop verkrijgbaar als je een paar winkels afzoekt. Heb vanmiddag zelf Swift Wyvern meegenomen om eens te kijken wat het is. Er staan er heel veel in je lijst die bij mijn weten niet bij de action hebben gelegen. Denk dat marktplaats en ebay een betere plaats zijn om te zoeken.
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 21 Jun 2014, 23:45

Dag Hellspawn in ieder geval bedankt voor het kijken,ebay en marktplaats hebben de prijzen verdubbeld de kleinere setjes zelfs x3.
Het wordt gewoon verderzoeken dan.

Thanks

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 22 Jun 2014, 15:44

Heb je zelf wel de Lich king gevonden? Die heb ik nergens gezien. Zie overal de kleine sets met losse figuurtjes, de gele draak, blauwe tijger en schildpad met berijder, het goblin vliegtuigje en de trike, de goblin shredder en het wachttorentje met rijdende katapult. Andere sets waar jij naar zoekt heb ik nooit gezien, anders had ik voor mijzelf wel een Lich king gehaald. Moet toegeven dat ik na een paar setjes proberen gister de wachttoren met katapult heb meegenomen. :oops:
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 23 Jun 2014, 20:03

uhm ik heb vooral gekeken op ebay.de en amazon.com op amazon zijn ze spot goedkoop,helaas heb ik geen creditcard tot mijn beschikking ,maar kijk daar maar eens.
Haha,ik vind ze ook enorm leuk!!

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 24 Jun 2014, 14:00

Ik heb altijd Guild Wars gespeeld en niet WoW. Maar het bouwen van Lego, en de unieke figuurtjes van deze sets zijn echt tof! Lego figs zijn leuk, de Kre-o Transformers ook, maar deze kleine mannetjes hebben zelfs arm en knie articulatie.
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 26 Jun 2014, 16:24

hahah ja inderdaad,en niet te vergeten je kunt ook de schouder pads en broekjes veranderen.

Ik heb beide games nooit gespeelt maar mijn schoonbroertje wel,helemaal verslaafd aan wow daarom kocht me vriendin ook zijn eerste twee figuurtjes/megabloks,2 dagen daarna zat deze jongeman in de action om de hele set aan te schaffen.
Nu de rest nog^^

Terug naar “NON-TF Sale/Trade/Wanted”