Dutch Comic Con 2016

ObsidianPrime
Wheelie

Dutch Comic Con 2016

Berichtdoor ObsidianPrime » 22 Mei 2015, 11:23

https://www.facebook.com/pages/Dutch-Comic-Con/244536755709144

Nog maar net officieel aangekondigd en nu alweer raak.

Kennelijk is Ivan Lok nog steeds de organisator, maar wilden ze mensen geruststellen door te melden dat Comictoys er niets meer mee te maken heeft. Wat dus op zich niets veranderd. Ze kregen direct een bak commentaar over zich heen, hebben het bericht 3 keer aangepast en sindsdien is het weer stil. Dit geeft nou niet echt vertrouwen dat er geleerd is van vorig jaar.

Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Heb me vorig jaar prima vermaakt, maar de streken van Ivan hebben zacht gezegd een nogal wrange nasmaak achtergelaten en vast niet alleen bij mij.

wilcosu35
Targetmaster

Re: Dutch Comic Con 2016

Berichtdoor wilcosu35 » 22 Mei 2015, 15:49

ik wil er best nog een keer heen, maar dan mogen ze wel wat dingen beter organiseren, zoals meer zitplaatsen en meer loopruimte in de dealerzaal (daar kon je letterlijk over de hoofden lopen).
ook moeten ze meteen lok lozen en financiele zaken beter regelen (betalen van bekendheden). er kleeft nu teveel de geur van gesjoemel aan.
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 29 Mei 2015, 11:39

Ivan Lok begint Sep Blatter trekjes te vertonen. En DCC is niet veel anders dan de FIFA. Is er een alternatief? Nee en Ja.

Nee. Ik kan wel uit principe wegblijven, wetend dat Ivan Lok een hoop mensen heeft belazerd met Comic Toys, inclusief ondergetekende, maar in mijn eentje bereik ik daar niet zo veel mee: het is het grootste evenement op dat vlak in Nederland en de mensen blijven toch wel komen. Wil je dat Ivan het veld ruimt, dan moet je dat afdwingen, desnoods door weg te blijven.

en Ja, Ik ga wel naar FACTS.
That's mr. Megatron to you

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 31 Mei 2015, 09:21

Als ik Facebook zo'n beetje in de gaten houdt, merk ik dat een handje vol mensen roepen: "Niet gaan, want Ivan dit en Ivan dat" en een overgrote meerderheid roept: "Jaaaaaaa, heb er nu al zin in". Dus als je DCC wil boycotten, denk ik persoonlijk dat je niet verder gaat komen, behalve dat je een superleuke beurs gaat missen. Je kan het niet eens vergelijken met de FIFA, je kan het meer vergelijken met aanhanger van de SGP zijn. Ze hebben een geluid, maar de meerderheid luistert niet naar ze.

En Facts is ook leuk hoor, maar als je hoort wat de Belgische politie om Gent met Nederlanderse automobilisten uitspookt, dan is dat nog meer reden voor Nederlanders om naar DCC te gaan. Kan de organisatie van FACTS trouwens helemaal niets aan doen. Helaas kan ik dit jaar niet naar FACTS omdat het te snel na de grote vakantie is. Dus houdt ik mijn centjes maar vast voor Velsercon in november.

Motormaster
Wheelie

Berichtdoor Motormaster » 31 Mei 2015, 10:06

Dat zeg je heel goed Yig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom gezellig naar Velsercon of kijk even snel op www.velsercon.nl voor meer info

ObsidianPrime
Wheelie

Berichtdoor ObsidianPrime » 31 Mei 2015, 17:11

Yig schreef:Als ik Facebook zo'n beetje in de gaten houdt, merk ik dat een handje vol mensen roepen: "Niet gaan, want Ivan dit en Ivan dat" en een overgrote meerderheid roept: "Jaaaaaaa, heb er nu al zin in". Dus als je DCC wil boycotten, denk ik persoonlijk dat je niet verder gaat komen, behalve dat je een superleuke beurs gaat missen. Je kan het niet eens vergelijken met de FIFA, je kan het meer vergelijken met aanhanger van de SGP zijn. Ze hebben een geluid, maar de meerderheid luistert niet naar ze.

De meeste mensen weten inderdaad niet eens wat er tijdens DCC15 mis is gegaan, laat staan wat Ivan klanten van zijn webshop (sorry, de webshop van zijn vrouw) heeft geflikt. Maar hij heeft ze de laatste tijd benaderd om het goed te maken hoor ik, dus hij krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel. Als hij het goed weet te maken en z'n lessen heeft geleerd van DCC15 dan zou het zomaar een goede con kunnen worden. Maar voorlopig voor mij nog even geen kaarten uit de voorverkoop.

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 31 Mei 2015, 19:32

ObsidianPrime schreef:Maar voorlopig voor mij nog even geen kaarten uit de voorverkoop.

Ja, anders krijg je je geld niet terug als DCC16 niet doorgaat.
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 31 Mei 2015, 20:49

Grappig Yig dat je de incidenten met de Vlaamse wegenpolitie bij FACTS van vorig jaar aanhaalt, want ik was er zelf slachtoffer van.
Maar goed, de organisatoren van FACTS zijn niet de Vlaamse wegenpolitie, dus dat kan je ze niet aanrekenen idd. En zij hebben me ook niet genaaid voor een X - bedrag.

Ik durf rustig te stellen dat de mensen die naar DCC 2016 gaan ook niet de mensen zijn die door Ivan genaaid zijn.
Op dit moment vertrouw ik hem geen enkele cent meer toe.
That's mr. Megatron to you

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 31 Mei 2015, 23:07

Maar Ivan zit dus nog gewoon in de organisatie van DCC? DCC zegt in statements dat ze niks te maken hebben met Comic Toys, maar ik heb nog nergens concreet gelezen dat hij persoonlijk er niet meer bij hoort.
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

ObsidianPrime
Wheelie

Berichtdoor ObsidianPrime » 01 Jun 2015, 08:23

Supreme Unicron schreef:Maar Ivan zit dus nog gewoon in de organisatie van DCC? DCC zegt in statements dat ze niks te maken hebben met Comic Toys, maar ik heb nog nergens concreet gelezen dat hij persoonlijk er niet meer bij hoort.

Hij zit er nog bij. Er is inderdaad alleen gebroken met Comic Toys, wat niets zegt aangezien dat al een tijdje plat ligt. Dat was het enige wat er daadwerkelijk in dat stukje van ze stond, geen woord over Ivan zelf, waaruit dus blijkt dat Ivan nog steeds 'de man achter' DCC is. Ik heb zelfs de indruk dat hij dat stukje zelf geschreven heeft...

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 01 Jun 2015, 13:54

Ben ik met je eens Yig. Nare bijsmaak aan het hele DCC verhaal is dat hij het bekostigd heeft door Comic Toys naar de klote te helpen, en daarnaast zowel CT als zijn ex bestolen heeft van een gigantische bak geld. Heb ik het niet eens over alle gedupeerden van CT die nu moeten vechten om nog iets van hun zuur verdiende order en pre-order geld terug te krijgen. Meneer Lok heeft geld genoeg achterover gedrukt om het een aardige tijd uit te kunnen houden in het justitiële circuit, dus verwacht niet dat hij het er zomaar bij laat zitten als een uitspraak hem niet aanstaat.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 04 Jun 2015, 14:04

Nog meer drama. Lees de follow up post van Joseph Gatt op zijn niet betaald krijgen voor DCC 2015 maar eens. Schijnen nog meer acteurs te zijn die tot op heden (!!) nooit hun geld hebben gehad.

https://www.facebook.com/actorjosephgat ... omments=73
Afbeelding

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 25 Aug 2015, 21:01

Denk niet dat ik ga.
Vond het vooral met de stands tegen vallen.
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 29 Aug 2015, 20:57

Steef, kom lekker naar Velsercon (sorry voor de reclame ;))

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 01 Sep 2015, 21:05

Dat ben ik ook van plan gozer :mrgreen:
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Terug naar “Verzamelbeursen/Meetings”