Cyb Red Alert

Plaats hier je Transformers reviews! En lees wat andere mensen van figuren vinden.
Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Cyb Red Alert

Berichtdoor Supreme Unicron » 01 Okt 2005, 19:38

Naam: Red Alert
Groep: Autobots
Serie: Cybertron
Grootte: Deluxe
Gekocht: TRU Den Haag
Prijs: €15

Voertuig Mode

In voertuig mode is Red Alert een ambulance. Helemaal inclusief zwaailichten.
De Cyber Key gimmick is hier het volgende; schuif de Cyber Key in het slot. De achterdeuren klappen open en er springen 2 geweertjes uit. Ziet er leuk uit.
Alhoewel het hoofd van Red Alert duidelijk te zien is, is het nog redelijk vermomd als een zwaailicht.
De kleuren zijn erg ambulance achtig dus passen goed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Transformatie

Red Alert heeft een erg leuke transformatie. Je klapt de voorkant en de achterkant van de auto naar beneden. Deze vormen de benen, klap de voetjes uit en vouw de banden naar binnen, voilá een stel benen. Erg leuk gedaan.
Verder vouw je de armen uit en zet je z’n rugzak goed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Robot Mode
2 woorden: Show Accurate! Hij lijkt enorm op zijn show vorm.
De articulatie is ook goed. Je zou verwachten dat hij zijn benen zowat niet kan bewegen, dit is absoluut niet het geval, zijn benen kan hij nog beter bewegen als Hot Shot :p Helaas worden zijn armen gehinderd door de deuren die op z’n schouders zitten, maar extreem hinderlijk is dit niet.
Netals Armada Red Alert heeft deze ook aan een hand een gereedschap zitten. Klap z’n benen open en kijk! Er liggen 2 gereedschappen voor hem klaar, een hamer en een knijper achtig iets. Deze kan je vastzetten op zijn linker’hand’.
Erg leuk detail vind ik.
De Cyber Key gimmick vind ik in deze vorm iets minder goed werken. Je moet zijn armen (iig die deur panelen) uit de weg doen anders werkt het niet.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eind oordeel:
Erg leuke bot! Goed beweegbaar en een leuke homage aan Armada Red Alert.
Het enigste nadeel dat ik kan bedenken zijn die deur panelen aan zijn schouders. Verders is het een prima bot. Echte aanrader!
Cijfer: 9

Afbeelding

Meer foto's hier (van mijn site)
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Skywarp
Teleporting ex-Admin
Teleporting ex-Admin

Berichtdoor Skywarp » 02 Okt 2005, 11:59

Duidelijke review, vind het jammer dat de toy zo snel uit de serie verdween, en een andere vorm/naam kreeg....echt veel te vlug.

Skywarp
Afbeelding

SoundwaveG1
Communication Master

Berichtdoor SoundwaveG1 » 26 Dec 2005, 14:21

Echt een mooie bot is dit :cool: ik heb hem zelf kort geleden ook aangeschaft. Aanrader dus ;)
Afbeelding

Rumble, Frenzy, Ravage, Ratbat EJECT! Operation Interferrence!

Terug naar “Transformers Reviews”