Transformers 5 Nieuws en discussie topic

Forum voor de 2007 live action film en zijn sequels
Bonecrusher
Seeker

Transformers 5 Nieuws en discussie topic

Berichtdoor Bonecrusher » 25 Jul 2014, 09:35

[img]http://www.hdmagazine.it/wp-content/uploads/transformers-5-logo-film.jpg][/img]

Aangezien Transformers: Age of Extinction afgelopen is staat er natuurlijk Transformers 5 voor de deur. Aangezien The Raginnation volgende week gaat beginnen naar de Road to Transformers 5 denk ik dat er wel binnenkort meer nieuws komt.

Ik denk zelf dat Optimus solitair gaat in deze film of met Autobots die hij bij de creators vindt of gewoon in space. Want aan het eind van Transformers: Age of Extinction was hij ook alleen in de ruimte aan het vliegen.

The Raginnation had fanmail gekregen van iemand die zei dat hij informatie heeft gekregen van mensen die aan Transformers 5 werken. Waaronder het logo en dat de levende Autobots van de voorgaande movies (Sideswipe etc.) weer met de nieuwe cast EN Optimus Prime gaan filmen.

Laten we kijken welke Autobots nog leven:

Optimus Prime
Bumblebee
Crosshairs
Drift
Hound
Sideswipe
Mudflap
Skids
Arcee
Chromia
Elita-1
Jolt
Dino
Brains
Roadbuster
Top Spin

Dat is veel te groot voor een cast. Arcee, Chromia en Elita-1 komen er denk ik niet in omdat ze maar een paar movie appearances hadden. Allen Mudflap, Skids en Sideswipe zullen een grote kans hebben alleen dan is het een te grote cast en Mudflap en Skids waren er al sinds ROTF niet meer.

ElekTriC
Powermaster

Re: Transformers 5 Nieuws en discussie topic

Berichtdoor ElekTriC » 25 Jul 2014, 11:57

arcee/chromia/elita-1 zijn dood gegaan in rotf als ik het me goed kan herinneren. skids en mudflap komen niet terug. sideswipe is wss ook weg en aangezien leadfoot weg is denk ik dat ze top spin en roadbuster ook te pakken hebben
Afbeelding

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 25 Jul 2014, 12:01

Ik had dat helemaal niet in de gaten. Waarom zou jij zeggen dat Mudflap, Skids, en Sideswipe niet meer terugkomen. Want ze leven nog wel Sideswipe is het sws confirmed aangezien je hem op die kaarten zag staan terwijl Ironhide een rode kruis had. Maar wordt de crew dan niet een beetje te vol?

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 25 Jul 2014, 13:13

mudflap en skids werden door veel mensen als rasistisch gezien, en volgens mij was sideswipe ook doodgemaakt door de humans, er was een keer een plaatje met al die autobot hoofden van welke er nog leefden en welke er al dood waren, maar ik weet niet waar die staat
Get ready to kick tailpipes!

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 25 Jul 2014, 14:04

Waarom werden zij dan als racistisch gezien? en Sideswipe was niet dood stond zelf op een kaartje of ik dronk iets te veel. :P

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 25 Jul 2014, 17:42

ik denk toch echt dat je wat te veel gedronken hebt dan;
Afbeelding

en mudflap en skids werden racistisch gevonden omdat ze veel racistische stereotypes hadden gebruikt, ze hadden bijvoorbeeld een heel gangster-achtige stem en manier van praten, skids had volgens mij zelfs een gouden tand.
er waren nog wat punten maar ik kan er even niet meer op komen.
ik vond het een beetje overdreven maar ik heb weinig ervaring met racisme dus ik kan niet zo goed oordelen

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 25 Jul 2014, 18:10

Ik kan de afbeelding niet zien.

Dat is echt stom dat ze als racistisch worden gezien. Als dat al niet mag dan mogen gangster films toch ook niet?

Dennis
Seeker

Berichtdoor Dennis » 25 Jul 2014, 18:19

ik meen dat ten tijde van de film dit duo teveel gelinkt werd aan de Amerikaanse rednecks/trailerpark trash. niet racistisch, maar te herkenbaar/typerend.

En dat was ook zo.. maar een beetje overdreven op gereageerd.. Jazz was net zo goed een robot afro/american om een voorbeeld te noemen.. Bijna iedere bot heeft een overdreven menselijke eigenschap.. Drift is weer een mooi voorbeeld uit de huidige serie.. Hound ook, maar weer op een andere manier. En Q. dat was gewoon een robot Einstein :P
Afbeelding

Sometimes nightmares are all that remain of our visions of the truth

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 25 Jul 2014, 19:45

Bonecrusher schreef:Ik kan de afbeelding niet zien.

hmm vreemd, dit is de link waar ik hem gevonden heb:
Spoiler:
http://tformers.com/transformers-4-age-of-extinction-new-image-reveal-suggests-fate-of-autobots-team-members-debunked/22569/news.html

ik weet niet zeker of ik mag linken naar andere websites, maar als dat niet mag kan deze reactie verwijderd worden

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 25 Jul 2014, 19:53

Die pagina gaf ook niks totdat ik op de link van de pagina klikte. :P

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 21 Dec 2014, 22:53

Ik zag op Seibertron dan Mark Wahlberg confirmed was voor Transformers 5. Klopt dat?

Terug naar “Transformers Movie”