Willen we een Transfomers 4 film

Forum voor de 2007 live action film en zijn sequels

Willen we Transformers 4 ?

Ja, ik wil een vervolg
17
52%
Ja, ik wil een vervolg, maar niet door Michael Bay
5
15%
Ja, maar ik wil een re-boot
8
24%
Nee, de trilogie is gedaan
3
9%

Totaal aantal stemmen: 33

ElekTriC
Powermaster

Re: Willen we een Transfomers 4 film

Berichtdoor ElekTriC » 13 Jul 2011, 13:38

waar is de optie "ja" ? want maakt mij niet uit door wie en of het een re-boot is of vervolg.
Afbeelding

$hockwav3
Seeker

Berichtdoor $hockwav3 » 15 Jul 2011, 20:35

Wel, hij of zij die zoekt, vindt momenteel de volgende geruchten: Roland Emmerich als regisseur en Jason Statham als lead-actor. Nu, dit zijn maar geruchten, veel te kort op de release van TF3. Afwachten dus...

Ik kan mij wel vinden in Christ zijn idee van Burton, hij heeft een mooie (ietwat duistere) visuele stijl. Cameron was ook een goede optie. Iemand Luc Besson??? Of Jon Favreau heeft goed werk geleverd met Iron Man?

Ik zou Bruce Campbell wel willen zien, my favorite actor of all time hahaha!
The Leige Maximo: You cannot destroy evil. It exists always as a counterforce, a balance in nature that is always maintained... no matter how noble the founding intention.

Afbeelding

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 16 Jul 2011, 12:33

Sunstorm schreef:Simpwelweg een reboot met een andere regisseur. En dit keer de bots die wat meer op G1 of anders Classics series bots lijken. James Cameron lijkt me een prima optie. Peter Jackson zou het ook zeker kunnen. ;)

Helemaal mee eens.
Ik zou nou echt wel eens een film willen zien in g1 stijl!
Burton als regisuer lijkt me een erg strak plan.
Die vent maakt goeie films!
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 16 Jul 2011, 12:41

Alsjeblieft geen Tim Burton man.. Dan krijgen we allemaal gothic Decepticons en Johnny Depp die een gek typetje doet :roll:
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 16 Jul 2011, 14:40

Supreme Unicron schreef:Alsjeblieft geen Tim Burton man.. Dan krijgen we allemaal gothic Decepticons en Johnny Depp die een gek typetje doet :roll:

Hoeft niet perse, heb wel kans dat het een wat duistere variant word.
Trouwens wat is er mis met gothic decepticons??????????
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 16 Jul 2011, 18:58

TF 4 gebaseerd op The War Within met Tim Burton als regisseur. Dit zou best een goede combi kunnen zijn. ;)

@Erik: Jon Favreau zat ook aan te denken. Die had goed werk afgeleverd met Iron Man. ;)
Afbeelding

$hockwav3
Seeker

Berichtdoor $hockwav3 » 17 Jul 2011, 07:40

Zoals je ziet, mogelijkheden genoeg..... Zou toch niet mis mogen gaan...

@Steffan: Gothic transformers: Rodimus in zijn komende MP-kleurenschema, of gewoon alles Zwart/wit/grijs met dan een groene/paarse of rode ondertoon.... Inclusief zwarte mantel, staf en mascara! ;o)
The Leige Maximo: You cannot destroy evil. It exists always as a counterforce, a balance in nature that is always maintained... no matter how noble the founding intention.

Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 17 Jul 2011, 18:39

Regisseurs:
- Peter Jackson: die zou er iets meer gore in gooien, maar heeft het druk met de Hobbit.
- Roland Emmerich: Die kan wel een Unicron toveren, zijn films zijn groot groter grootst (Star Gate, Independence Day). Allen zijn de verhalen van zijn films zo flinter dun.
- James Cameron: heeft Transformers niet nodig
- Jon Favreau: Niet echt een action director. Meer van de artistieke films (muv Iron Man).
- Luc Besson: geen slechte keuze, liet met the Fifth Element zien een sci-fi film te kunnen maken met een ziel. Zijn films zijn alleen te hyper. Zou Transformers internationaler maken.
- Tim Burton: wordt te gothic/weird. En ik hoef niet Johnny Depp en Helena Bonham Carter in een TF film te zien.
- John Woo: brengt Transformers terug naar Azië.Veel slow motion scenes met opvliegende duiven.
- J.J.Abrams: Iemand die Transformers naar the next level kan brengen, zoals hij dat met Star Trek deed (en de serie Lost)
- Andy en Larry Wachowski: Veel oog voor detail en een script dat voer voor psychologen wordt (Matrix, V for Vendetta). Dan wordt het misschien net te moeilijk voor Jan met de Pet.
That's mr. Megatron to you

cybermoon_on_the_run
Junkion Leader

Berichtdoor cybermoon_on_the_run » 19 Jul 2011, 06:57

Ik heb in eerste instantie nee gezegd.

Nu ik er iets langer over nadenk, doe maar net als Star Wars een soort pre movie delen wat dan voor de 3 oude delen zit.
Stuur ons maar terug naar de War Within tijd, in de comics was dat verhaal erg leuk en spannend.
Vertel meer diepgang over de Transformers en hun planeet, laat maar zien hoe ze echt leefde voordat ze moesten vluchten en dat de Great War uitbrak.

Voor de rest een movie over Unicron, dan had bay dat misschien al moeten doen in deel 3 met combiners.......tjeezz, wat mis ik mooie combiners (zonder ballen).
Black Hole (Galaxy Force) kan ook, alleen wel iets vlotter verhaal graag dan Galaxy Force zelf.
Afbeelding

i am the rebel of them all!!!

Keiharde Transformers geilheid!
Rell Dell inc.
I create Stop motions with Transformers !!!

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 19 Jul 2011, 11:07

:iagree:
Get ready to kick tailpipes!

Andersonoid
Autobot Car

Berichtdoor Andersonoid » 20 Jul 2011, 20:33

Wat ik graag zou willen zien is een animatie film (TF:P maybe?) waar de bots op bots lijken en niet op insecten en waar ze geen onderdeel van het plot zijn maar karakters

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 23 Jul 2011, 22:39

Reboots van franchises, zowel op het grote scherm, tv series en boeken/strips/comics komen me al jaren de strot uit! Iedere keer wordt hetzelfde verhaaltje op iets andere wijze herkauwd, uitgespuugd en opnieuw verkocht. Waarom niet iets totaal anders verzinnen, iets wat wel de roots legt met deze trilogie, maar toch ook op zichzelf staat? George Lucas kon dat ook met zijn laatste Star Wars trilogie, dus het moet hier ook te doen zijn. Er zijn nog characters genoeg om uit te kiezen, denk maar aan iedere nieuwe Transformer uit G1 seizoenen 3 en 4!
Afbeelding

Dennis
Seeker

Berichtdoor Dennis » 24 Jul 2011, 15:12

een film in de lijn van de eerste TF MTMTE zou erg mooi zijn, en een hele gave instap naar een nieuwe trilogy. Hierbij kan je idd denken aan de bots na de 1e film. Maar een soort van headmasters idee wat daar uit voortkomt zou ook een erg indrukwekkende verhaallijn kunnen geven. Maar het probleem met het ingaan op Transformers karakters zal zich toch blijven voortdoen vrees ik. Mensen zijn meer geintresseerd in menselijke personages omdat ze zich daarmee willen of kunnen indentificeren. Met robots is dat een stuk lastiger, zelfs als je het hoofd een mens zou maken. Dan zou het alleen maar meer en meer om de mensen gaan draaien.

Dat er een unicron voor gaat komen in een van de opvolgende films, dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk (iig als Bay m maakt) die heeft al duidelijk aangegeven dat hij zoiets niet wil op het scherm (maar vervolgens wel cybertron naast de aarde projecteren, whats the difference?) Maar vrees wel dat hij gelijk heeft, en het hoe dan ook tegen gaat vallen.. Maar een kleinere stap naar reuzen zou dan wel mogen hoor ;) Metroplex vs Trypticon, fortress Maximus vs Scorponoc of omega supreme mogen van mij echt wel hollywood sterren worden hoor :P en een mooi uitgewerkte combiner (of meer) is ook echt niet verkeerd ;)

Hoe dan ook, een vervolg is altijd leuk :) Zeker zolang hij niet slechter word dan deel 2, en visueel alleen maar beter word! Er zijn zoveel mogelijkheden, en zo enorm veel personages die gebruikt kunnen worden in de film! Daar moet de gemiddelde schrijver echt nog wel iets mee kunnen!
Afbeelding

Sometimes nightmares are all that remain of our visions of the truth

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 28 Jul 2011, 14:23

Zou een nieuwe film helemaal geen probleem vinden
Afbeelding

kinyo2z
Targetmaster

Berichtdoor kinyo2z » 28 Jul 2011, 15:48

wIl wel een nieuwe film maar dan wel een nieuwe trilogie.
DOTM was een mooie afsluiter voor de trilogie.
Afbeelding`

Terug naar “Transformers Movie”