Willen we een Transfomers 4 film

Forum voor de 2007 live action film en zijn sequels

Willen we Transformers 4 ?

Ja, ik wil een vervolg
17
52%
Ja, ik wil een vervolg, maar niet door Michael Bay
5
15%
Ja, maar ik wil een re-boot
8
24%
Nee, de trilogie is gedaan
3
9%

Totaal aantal stemmen: 33

starscreamdestron
Autobot Car

Willen we een Transfomers 4 film

Berichtdoor starscreamdestron » 08 Jul 2011, 12:22

Nu de eerste trilogie gedaan is, willen jullie een nieuwe trilogie, een prequel trilogie of zijn 3 films meer dan voldoende ?
Afbeelding
They've got a power and a force that you've never seen before, no one can ever take them down, the power
lies on their side. Tommy and Kimberly, the greatest Rangers ever.

Gigatron
Targetmaster

Re: Willen we een Transfomers 4 film

Berichtdoor Gigatron » 08 Jul 2011, 13:35

Ik had eerder gezegd dat ik niet zou weten waar een nieuwe TF film over zou moeten gaan. Dus mijn eerste reactie was: geen vierde deel, geen reboot, forget it. Klaar ermee.
En toen bracht de film in een week tijd wereldwijd $492 miljoen binnen...
Er lijkt mij genoeg interesse in een volgend deel.

Of Steven Spielberg (betere emo en meer binding met de characters) of J.J. Abrams (intelligent script) of Peter Jackson (zwarte humor en meer fantasy elementen) moet hem dan doen. Anders heeft het weinig zin.

Maar goed...hoe breng je de decepticons groots terug? Want de populairste G1 of A list decepticons zijn allemaal deaud: Megatron, Starscream, Soundwave, Shockwave, Devastator, Ravage, Laserbeak, Frenzy en Scorponok.
En je hebt Megatron nodig voor Galvatron.
Alleen de B list decepticons zijn nog over: Thundercracker en Skywarp, Cyclonus en Scourge, Stunticons, Combaticons, Insecticons en Predacons?
That's mr. Megatron to you

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 08 Jul 2011, 15:48

er is ook nog een mogelijkheid dat unicron komt en de decepticons weer nieuw leven in weet te blazen, of in ieder geval megatron
een beetje het idee van de G1 film
Get ready to kick tailpipes!

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 08 Jul 2011, 18:36

planeetridder schreef:er is ook nog een mogelijkheid dat unicron komt en de decepticons weer nieuw leven in weet te blazen, of in ieder geval megatron
een beetje het idee van de G1 film

Daar zat ik ook aan te denkan,maar een planeet die in een robot veranderd....
Dat zal dan wel vervangen worden door iets lulligers...(als mb het weer maakt) :roll:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 09 Jul 2011, 15:25

Andere vraag: welke nieuwe autobots en decepticons zou je in een nieuwe film(reeks) willen zien?

Ik vergat hem bijna, maar ik denk dat voor de Decepticons Blitzwing een goede keuze zou zijn (meer dan Astrotrain en Octane).
En dan een clone Megatron (de kleine decepticon bugs die aan Megatrons hoofd zaten te klooien hebben zijn memorybanks gekopieerd (wordt later Galvatron), De seekers als Starscream clones/drones (en Skywarp turns Cyclonus in latere film), Scourge, Predacons (als alien monsters combiner, meer als Monstructor), Swindle (als SUV).

Voor de autobots: Rodimus (vanwege de legacy), Prowl (misschien dan geen cop car), Perceptor (andere alt mode, nieuwe autobot scientist), Ultra Magnus (net als in Animated een supreme commander), Blurr en Springer. Heel misschien Brawn of Cliffjumper, maar die lijken al op andere characters (Ironhide en Bumblebee). Ik zie niet zo veel in een Trailbreaker, Bluestreak, Smokescreen of Red Alert. Daar waren het te veel B-characters voor en/of repaints. Jolt had Tracks moeten zijn.
That's mr. Megatron to you

planeetridder
Minibot

Berichtdoor planeetridder » 09 Jul 2011, 16:24

ik zou nemesis prime wel willen zien, verder weet ik niet echt welke andere bad guys ik wil zien buiten unicron, misschien skywarp of de insecticons ofzo

van de autobots zou ik superion en rail racer qua combiners willen zien. en ik zou rodimus prime, ultra magnus en wreck-gar met een aantal junkions wel willen zien, verder heb ik niet echt voorkeuren van wie ik wil zien
Get ready to kick tailpipes!

Snoe
Seeker

Berichtdoor Snoe » 09 Jul 2011, 18:58

Ik zou een moord doen voor een Transformers film van de hand van meesterbrein Tim Burton. Toch nog steeds mijn favoriete film maker.
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 10 Jul 2011, 08:38

Snoe schreef:Ik zou een moord doen voor een Transformers film van de hand van meesterbrein Tim Burton. Toch nog steeds mijn favoriete film maker.

Iedereen die een verhaal ook belangrijk vindt is bij mij welkom als opvolger...
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 10 Jul 2011, 09:37

Een rebooth met meer verhaal, meer SFX en minder puberhumor.

Tim Burton vind ik een prima idee! James Cameron zou ook een hele goede zijn in mijn ogen.

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 10 Jul 2011, 12:02

Ik heb me bij alle 3 films vermaakt. Want minder kiddie humor zou een welkome afwisseling zijn. Verder mag Bay met het oog op de spectaculaire actie van mij vervolgdelen regisseren, hij zal ervoor moeten zorgen dat een andere persoon die wel goed uit de verf komt op gebied van emoties en normaal acteren de tussenstukken doet.
Afbeelding

Starscreamer
Minibot

Berichtdoor Starscreamer » 12 Jul 2011, 06:35

Tuulk ik zou als titel kiezen "STARSCREAM'S GHOST" :lol: :evilgrin:
I hate to call you a coward Master, but sometimes... cowards survive!!!!
Afbeelding
Decepticons 4 ever!!!

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 12 Jul 2011, 11:37

zeker nog een nieuwe trillogy!
hoe ze zouden moeten doen weet ik niet, maar de terugkeer met Galvatron zou super zijn!

laat maar komen die volgende 3 delen ;)
Afbeelding

BradTheMad
Minibot

Berichtdoor BradTheMad » 12 Jul 2011, 11:53

Zei het al in de ander draad maar waar moet een vierde deel in godsnaam over gaan? Alleen Autobot fans die daar naartoe gegaan gezien de bodycount aan Decepticon zijde en hoewell ik ook Galvatron, Jihaxus en andere bad guys interessant vind denk ik niet dat het sowieso zou gaan werken gezien de verhaallijn. Een Galvatron gebaseerd op Megatron kan al niet en zelfs al zouden ze het doen dan zou het meerendeel van het publiek zoiets hebben van "ja hoor natuurlijk daar gaan we weer". Unicron...eh nee doet me denken aan de Silver Surfer. Zulke grote dingen komen niet over in een film.
Ik had met het einde van de laatste film echt het idee dat Bay het ook heeft afgesloten, niet alleen voor hemzelf maar ook voor anderen. Het boek-einde was wat dat betreft wat meer open.

Een prequel zou echt enorm gaaf zijn maar zie ik ook niet gebeuren. Er moeten gewoon altijd mensen in zodat anderen iets hebben om mee te kunnen identificeren. Een bot-only film gaat niet werken, ja okay misschien voor de fan-base maar de film draait op meer dan enkel ons. Ook zouden de kosten nogal oplopen als alles CGI is...

Ik denk dat een reboot de meest logische keuze is en dit keer graag meer verhaal, karakterontwikkeling, geen puberale humor en een film die niet tergend langzaam is aan het begin of midden en het laatste half uur te snel gaat om normaal te volgen.
Ook wil ik de karakters zoals ik ze ken; niet qua uiterlijk(wat dat betreft had ik absoluut geen hekel aan de movie designs) maar qua persoonlijkheid. Geen wimpy Megatron en geen psychotische Optimus graag. Ook mag de dreiging wel wat meer te zien zijn, vond de Decepticons zwaar tegenvallen(Fallen begin ik niets eens over bah) en Optimus knalt er in zijn eentje wel doorheen(maar toch zijn kabels dan weer te veel voor hem haha). Ik wil dat ze meer aan elkaar gewaagd zijn.

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 12 Jul 2011, 21:06

Simpwelweg een reboot met een andere regisseur. En dit keer de bots die wat meer op G1 of anders Classics series bots lijken. James Cameron lijkt me een prima optie. Peter Jackson zou het ook zeker kunnen. ;)
Afbeelding

Andersonoid
Autobot Car

Berichtdoor Andersonoid » 13 Jul 2011, 13:26

Sunstorm schreef:Simpwelweg een reboot met een andere regisseur. En dit keer de bots die wat meer op G1 of anders Classics series bots lijken. James Cameron lijkt me een prima optie. Peter Jackson zou het ook zeker kunnen. ;)

+1, wat ik vooral mis in de films zijn de karakters van de bots :roll:

Terug naar “Transformers Movie”