paarse Primal transmetal
- gerrutcamaro
- Powermaster
paarse Primal transmetal
Ik heb een paarse transmetal primal, duidelijk wat zeldzamer dan de blauwe, ik zoek me de #### naar info maar kan niks vinden, wie is er wijzer / beter in zoeken?
Re: paarse Primal transmetal
gerrutcamaro schreef:Ik heb een paarse transmetal primal, duidelijk wat zeldzamer dan de blauwe, ik zoek me de #### naar info maar kan niks vinden, wie is er wijzer / beter in zoeken?
Is dat niet de Universe heruitgave?
- gerrutcamaro
- Powermaster
de universe prime is bordeaux rood en niet transmetal, toch?
- gerrutcamaro
- Powermaster
weet iemand die site met die primeverzameling? misschien staat ie daar tussen
dit is hem trouwens:

bij daglicht dacht ik dat ie paars was, nu lijkt ie roze, ik zal het morgen nog eens checken
cobraislandtoys kent een roze, maar geen info:

tfu kent een paarse, ook geen info:

dit is hem trouwens:

bij daglicht dacht ik dat ie paars was, nu lijkt ie roze, ik zal het morgen nog eens checken
cobraislandtoys kent een roze, maar geen info:

tfu kent een paarse, ook geen info:

- gerrutcamaro
- Powermaster
- gerrutcamaro
- Powermaster
volgens Andy van www.ultraconvoy.com is het idd een vrij zeldzame misdruk, hij hoort gewoon blauw 

Kwestie van verkeerde kleur verf. Je weet zeker dat het geen versie is uit de Japanse 2 pack met Megatron (denk ik??)?
EDIT: laat maar, al gezien op die link.
EDIT: laat maar, al gezien op die link.
hetzelfde gebeurde met Transmetal Megatron, die heeft ook zo'n twee 'versies'
- Argus
- Universal Dominator
Er is niks zeldszaam aan. Alle transmetal BW toys met blauw en paars zijn door elkaar gebruikt. Gewoon reguliere versies en niks bijzonders aan.
In G1 zie je dat ook vaak bij bijvoorbeeld Decepticon logo's. Ook daar was er vaak een blauwe en een paarse stikker set. Euro Overlord is zo ook in twee smaken te krijgen.
In G1 zie je dat ook vaak bij bijvoorbeeld Decepticon logo's. Ook daar was er vaak een blauwe en een paarse stikker set. Euro Overlord is zo ook in twee smaken te krijgen.
- gerrutcamaro
- Powermaster
zeldzaam genoeg, zo vaak zie je ze niet voorbij komen
- Argus
- Universal Dominator
toen die dingen nog retail waren stond ebay er bol mee hoor 

- NotoriousBIC
- Autobot Car
Zelfde verhaal met G1 Ultra Magnus, varieert van lichtblauw tot turquoise.
Hier is overigens een vergelijking van de TM Primals (van Elvin Pena's site). Zoals Argus als zei, ten tijde dat ik op jacht was naar deze (~5 jaar geleden), zag je de paarse en blauwe willekeurig. Ik heb specifiek de blauwe gekozen omdat ik die mooier vond, niet omdat die goedkoper of makkelijker te vinden was.
Dat gezegd hebbende, in het verzamelaars wereldje is de prijs wat de gek (lees verzamelaar) ervoor geeft.
Hier is overigens een vergelijking van de TM Primals (van Elvin Pena's site). Zoals Argus als zei, ten tijde dat ik op jacht was naar deze (~5 jaar geleden), zag je de paarse en blauwe willekeurig. Ik heb specifiek de blauwe gekozen omdat ik die mooier vond, niet omdat die goedkoper of makkelijker te vinden was.
Dat gezegd hebbende, in het verzamelaars wereldje is de prijs wat de gek (lees verzamelaar) ervoor geeft.

Prime Count: 123
ten tijde dat ik op jacht was naar deze (~5 jaar geleden), zag je de paarse en blauwe willekeurig
Dat geloof ik wel. Maar ik heb toen dit topic geopend werd het hele internet overhoop gehaald en dozijnen collecties bekeken om uiteindelijk slechts drie foto's te kunnen vinden van de paarse primal. Ebay bood er toen geen aan, en nu ook niet. Ik heb de paarse primal gekocht, en daar ben ik maar wat blij mee. deze vind je niet snel weer. Het is een mooie en zeldzame uitbreiding op mijn reeds complete beast wars collectie.